Stephanie Ryckewaert

Stephanie is relatief nieuw in onze gemeente. In mei 2017 volgde ze de liefde en verhuisde zij naar Liedekerke, waar zij nu ook actief bestuurslid is van de lokale afdeling en ondervoorzitster van Jong N-VA Pajottenland. Voordien was ze in de Londerzeelse afdeling enige tijd secretaris.

Ze is tevens op professioneel vlak toegewijd aan N-VA. In het Vlaams Parlement volgt ze als fractiemedewerker alle dossiers op voor onze partij die te maken hebben met de beleidsdomeinen Jeugd en Sport. Ook voor de bijzondere Commissie inzake Grensoverschrijdend Gedrag staat zij in voor de voorbereiding en de opvolging van het fractiewerk. Daarnaast is zij de persoonlijke medewerkster van Vlaams volksvertegenwoordiger Peter Wouters.

Stephanie behaalde haar Bachelor Communicatiemanagement aan Plantijn Hogeschool in 2010 en studeerde in 2012 af aan de Universiteit Antwerpen als Master in de Vergelijkende en Europese Politiek. Tijdens haar studentenleven was ze actief als studentenvertegenwoordiger.

In haar vrije tijd kan je Stephanie regelmatig terugvinden in het zwembad van Liedekerke of in de tribunes van haar geliefde rood-witte voetbalclub in Antwerpen.