Ga mee met de bus naar het nieuwjaarsfeest van N-VA in Mechelen!

Op 27 december 2018, over deze onderwerpen: Activiteiten & Afdelingswerking, Afdelingsnieuws

Samen met duizenden leden zet de N-VA het belangrijke jaar 2019 feestelijk in op zaterdag 12 januari. Ook deze keer zijn we te gast in De Nekkerhal in Mechelen. Uiteraard zijn ook de voorzitter en de andere toppers er van de partij.

Ook dit jaar voorzien we busvervoer naar het nieuwjaarsfeest. Wie wil kan meerijden vanaf de carpoolparking E40 in Affligem. De bus vertrekt om 19u00 en wordt door drie afdelingen gedeeld, dus de plaatsen zijn beperkt. De terugreis staat gepland om 1u00 in Mechelen. De deelnameprijs bedraagt 5 euro voor leden en 10 euro voor anderen. Heb je interesse om mee te rijden? Geef ons dan vlug een seintje door dit formulier in te vullen. Gelieve voor elke persoon die met de bus meewil het formulier in te vullen. Via mail ontvang je dan nog een bevestiging.

We hopen jullie allen te zien op zaterdag 12 januari om het glas te heffen op het nieuwe jaar!

Kan u er toch niet bij zijn op 12 januari? Dan krijgt u een herkansing op de nieuwjaarsdrink van N-VA Liedekerke op zaterdag 26 januari in Den Ommegang met gastspreker Nadia Sminate.