Nieuw bestuur N-VA Liedekerke in rechte lijn naar 2018

Op 31 mei 2016, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws

De leden van N-VA Liedekerke kozen een nieuw afdelingsbestuur. Dat gebeurt om de drie jaar. Kasper Daem is de nieuwe voorzitter en wordt ondersteund door ondervoorzitter Piet Van den Borre.

Kasper en Piet zeteln sinds 2013 als gemeenteraadslid voor de N-VA. Ze vergroten nu hun engagement en nemen de leiding op van de afdeling. Dat doen ze niet alleen. Achter Kasper en Piet staat een sterk en hecht team, met mandatarissen Johnny De Brabanter, Berdien Van Den Abeele, Sonja De Leeuw, Lander Van Leuven, Gunther Bockstal, Greet Claes, Frans Van Den Borre en Marc De Brabanter, alsook de verkozen bestuursleden Annemie Cobbaert, Erik De Backer, Willem De Craim en Herman Jacques.

We stellen drie doelen voorop:

1. Wij willen dichter bij u staan en zichtbaar zijn. Niet alleen in de pers en op sociale media, maar ook in het midden van de mensen. Wij blijven jullie informeren over ons oppositiewerk en blijven uw noden verdedigen.

2. Onze hechte ploeg vormt sinds jaar en dag de steunpilaar van deze lokale N-VA-afdeling. Deze ploeg willen we dan ook graag houden en verder verbreden en verjongen. Daarvoor kijken we ook naar u. Als u met ons wil meewerken aan een ander en beter Liedekerke, dan maken wij graag kennis met u!

3. Tot slot gaan wij voluit voor het Traject 18. In 2018 willen we onze stempel drukken op het beleid en de zaken anders aanpakken met een nieuw, transparanter en financieel gezonder beleid.

Wij laten alvast niet na u op de hoogte te houden van onze plannen voor de toekomst van Liedekerke en hopen hierbij op uw steun te rekenen.