N-VA Liedekerke maakt programma en volledige lijst bekend

Op 31 augustus 2018, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws, Verkiezingen 2018

Op woensdagavond 29 augustus 2018 verzamelden alle kandidaten van N-VA Liedekerke in ’t Signaal voor de kandidatenavond. De volledige lijst en het programma werden daar voorgesteld. “Onze ploeg is sterk en klaar om te doen wat écht nodig is voor Liedekerke”, zegt lijsttrekker Berdien Van den Abeele.

In januari maakte N-VA Liedekerke tijdens hun nieuwjaarsreceptie reeds bekend dat Berdien Van den Abeele de lijst zou trekken. Op zes weken van de verkiezingen brengt N-VA Liedekerke nu haar volledige lijst naar buiten waarmee ze naar de kiezer zal trekken op 14 oktober 2018. “Onze ploeg bestaat uit mensen die elk hun meerwaarde hebben binnen een bepaald gebied”, zegt Berdien Van den Abeele.

Ook het programma werd woensdagavond voorgesteld. “Ons programma legt duidelijk het accent op volgende thema’s: veiligheid, integratie, een efficiënt, transparant en financieel gezond beleid en een woonbeleid op maat van onze Liedekerkenaren. Wij menen dat in deze thema’s een betere aanpak aan de orde is. Onze ploeg heeft een duidelijke visie waar wij met onze gemeente opnieuw naartoe moeten. Het is hét moment om prioriteiten te stellen.”, aldus Berdien Van den Abeele. “Ik ben zeer tevreden dat ik een enthousiaste ploeg achter mij heb staan die hieraan wil meewerken.”

U kan kennismaken met onze kandidaten op deze pagina

Wenst u meer te weten over het programma van N-VA Liedekerke? Klik hier